Wednesday, March 11, 2009

why me huh?

smlm, the whole nite sy xleh tdo. xtau nape. ngntok gile but xleh gak tido.
mcm2 buat pown xleh tdo.
maybe mood terganggu gile smlm.

then bawa smpi ke hari nie. dr nak wat keja, mls gle.
aduh.. pulihkan aku.
xsuke begini.
on9 pun jd bosan. semua org nak je aku mrh.
why yea.. ada mslh cik diana..
yea ade. yk tapi xtau mcmana nak luahan.
xsuke2. menci2.

i nak g pulau. nak tenangkan fikiran. kemana yea. mslhnye cemana nak g.
duit pun kering.
shit. i need it. tc readers.
=]

3 comments:

Unknown said...

haha, kalau aku tensyen, aku suka berkelubung dalam selimut, tutup lampu, then bukak torchlight. berpura-pura baca jampi serapah. tapi kekadang takut jugak, kalau2 jadi macam citer ju-on. seram nak mati. hehe

Cik bunga mawar said...

hello D...
masih ingat saya lagi,ehehehe

rindu kat budak2 kelas, semua T_T

rintik2 said...

hye kak ros. eyyyy xnak la wat mcm tue. takut la helmi oi.