Monday, August 31, 2009

merdeka ~!

tyme ni aku baru pas sahur . .
;) n aku br balik kul 4:30 am td . .
aku kuar nk dkt kul 1 am kowt .
smlm berbuka kat umah makchik,
balik g shoppng kat econsave.
beli baju danish la . comel . .
biarla, bg anak aku hensem .


then aku kuar planning nye lain, jadinye lain .
know wut , im planning to meet achen . .
but nth aw, seems die always nak blame aku . . aku nk wat suprise. . tapi . .
i know she wanna meet me sbb jap g die nak balik johor.
sumpah i mish her . .

then aku g hartamas tadi . .
lepak makan je dgn erin n raymi .
ahhh bosan aw . .
dunno why, mcm xbest dh ade erin .
aku benci aw lelaki hipokrit cam tue . .

then nasib aku jmp nana. .
apa lagi, gossip bout muhammad nurul azreen n his new gf . .
wahhh nmpknye semua xsuke april tue.
ahahaha kuat makan katanye.
haaa azreen, kata aku kuat mkn dulu .
now ko rasekan. .
kan ?


aku jnjy nk jmp afiQ pun xjd .
sbb nth . xde mood nk jmpe sesape .
dapat msg ym dr daneal .
sorry dear , i kuar td .

xon9 . . sorry . .


one more thing, aku jmp gak la azreen nie.
hmm die borak dgn aku.
ignore terus gf die.
smpi gf die majok . n i meet his mum . .
haaa kan aku gado dgn mama die.
pasal anak die.
but dh baek dh .
auntie pun say sorry.
nasib aku yg cpt pemaaf ni kan ?
damn i miss dat family . mana tak nye.
gossip dgn nana n ayu . .
tahun lepas puasa dgn dorg . .
haaaish . . sedey :(




No comments: