Wednesday, September 2, 2009

danish kena inject !

happy fasting.
smlm pnt gle.
xsempat update. .
smlm kuar, g anta achen balik pudu then kuar merewang .

know wut, my ex, azreen call . .
damn . . then siap borak dgn mama lama gle.
wahhhh rindu katanya.
mama suh die dtg umah, tdo umah.
aaaaaaaaaaaa xmo !!

pas anta achen g damansara dgn emma.
then g uptown danau kota.
hmm beli pe yea aku ?
xde pe pun.
except rantai . . rantai tue aku beli 4 .
satu tok aku, then utk emma, and 2 org adik aku .
baek kan aku . .

one more thing, sepnjg aku kenal ted.
mlm td first time call aku.
excited skit.
ahhahaa.

ehhh mana cik daneal.
snyap jew.
rindu ko ngok !
;) nyway achen .
thnks coz be there 4 me.

haaaa ni bru pas balik dr hospital.
aku tdo 2 jam je smlm .
danish inject bcg .
menjerit die.
ahahaha comel . .
k la. . nak kuar lagi ni dgn emma.
mwahsx !!

No comments: